Inbound
TDA

Facilitair contact center TDA is gespecialiseerd in het efficiënt en kwalitatief afhandelen van multichannel klantcontact. Al sinds 1986 zijn onze business partners ervan verzekerd dat hun klanten snel, vakkundig en klantvriendelijk te woord worden gestaan. Of het nu om klantcontact via telefoon, E-mail, SMS of social media kanalen gaat. Bij TDA "every contact matters".

Meer rendement uit uw inkomend klantcontact

Met behulp van de nieuwste technieken en systemen haalt TDA het maximale rendement uit uw inkomend klantcontact. De applicatie die wij als een maatkostuum voor u maken, zorgt ervoor dat de door u gewenste servicelevels op de meest efficiënte wijze worden behaald. Maar nog belangrijker, uw klanten krijgen de service die zij verdienen.

Webwinkel klantenservice

Voor (startende) webwinkels biedt TDA webwinkel klantenservicepakketten op maat aan.

Het aanbieden van klantenservice is één ding, het aanbieden van goede service is een hele andere tak van sport.
TDA helpt u dit te bereiken!

Hoe? Neem nu contact met ons op, wij vertellen het u graag.