Diensten TDA

Almere en Leiden
Neem contact met mij op

 

 

Customer Care BPO

vertel meer

Klantenservice

vertel meer

Fondsenwerving

vertel meer

Telemarketing

vertel meer

 

 

Klantgericht incasseren

vertel meer

WFT compliant

vertel meer

Training & Consultancy

vertel meer

Professional Services

vertel meer

Customer Care BPO

Werken met een callcenter outsourcingpartner biedt tal van kosten- en innovatievoordelen en verbetert tegelijkertijd de klantervaring. Met behulp van de nieuwste technieken en systemen haalt TDA het maximale rendement uit al uw klantcontact en back-office processen.

Klantenservice

Wij ondersteunen onze klanten in het efficiënt en kwalitatief afhandelen van inbound multichannel klantcontact. Zowel structureel als campagnematig. Al sinds 1986 zijn onze business partners ervan verzekerd dat hun klanten snel, vakkundig en klantvriendelijk te woord worden gestaan. Of het nu om klantcontact via telefoon, e-mail, chat of social media kanalen gaat. Bij TDA “every contact matters”.

Fondsenwerving

TDA Leiden werkt al 15 jaar voornamelijk voor de goede doelen en non-profitsector. Wij zijn als full service contactcenter actief in alle segmenten van deze branche: Telemarketing (happy calls, leads, storno’s, winback, upgrade, collectanten werving), Inbound Retentie (telefonie, email en post), Donateurservice, Feedback & Experience Surveys en Reporting, Analyse & Advies.

Telemarketing

In 1986 gestart als outbound B2B bureau, zijn we inmiddels duizenden B2B en B2C campagnes verder. Dit betekent dat we een schat aan ervaring en de juiste tools en mensen ter beschikking hebben voor uw campagnes. Mensen die de kracht van het luisteren kennen en dialer- en rapportage tools die zorgen voor een efficiënte en effectieve inrichting.

Klantgericht incasseren

Voor bedrijven en enkele incassobureaus voert TDA de minnelijke incasso’s en het debiteurenbeheer uit. Een klantgerichte benadering resulteert in een hoger incassoresultaat en een betere relatie met de klant. Door gebruik te maken van onze callcentersystemen en –processen en ICT-integraties, kunnen zeer gericht veel meer dossiers per uur worden behandeld dan in ‘reguliere’ incassoprocessen bij bedrijven intern en incassobureaus. lees meer…

WFT compliant

TDA is samen met Talent&Pro in staat om u als verzekeraar, bank of pensioenfonds geheel te ontzorgen. Ontzorgen door tijdig de juiste -WFT opgeleide- mensen voor u beschikbaar te hebben maar ook ontzorgen door volledige business processen “over te nemen” en WFT compliant voor u uit te voeren. TDA en Talent&Pro bieden de services zowel bij u op locatie als desgewenst ook op een van de vestigingen in Almere, Leiden of Utrecht. lees meer…

Professional Services

Efficiënt en effectief mulitmediaal klantcontact vereist vaak integratie van veel systemen en databases. TDA beschikt over de tools, creativiteit, kennis en kunde om deze processen in zowel front-, mid- als backoffice te optimaliseren. Met behulp van onze Adobe ColdFusion software en webservers, die wij integreren met de Teleknowledge callcenter software en OTRS HelpDesk, ontwikkelen we o.a.: webforms, outbound SMS en email campagnes, FAQ selfservice applicaties, offertecalculatie en PDF generatie, call-me-back / call-me-now applicatie apps etc

Training & Consultancy

Door de jarenlange ervaring van TDA, worden wij veelvuldig gevraagd om organisaties te adviseren en begeleiden bij de inrichting, optimalisatie en uitvoering van klantcontact processen. TDA biedt ook verschillende trainingen op het gebied van Sales en Klantcontact. De trainingen worden aangepast op uw situatie. Voor de binnendienst die zijn klantcontact wil verbeteren of de buitendienst die zijn sales wil optimaliseren. 

Geïnteresseerd?!

Maak een afspraak met één van onze account managers.

Vul het formulier in en we nemen contact met u op.