Contact Center Diensten
TDA

Vandaag de dag worden klanten steeds mondiger en kritischer, maar krijgen ook steeds meer behoefte aan informatievoorziening. Met de contact center diensten van TDA kunt u daar als organisatie slim en kwalitatief op anticiperen. Of het nu om inkomend of uitgaand klantcontact via telefoon, E-mail, SMS of social media kanalen gaat. Bij TDA "every contact matters"!

Al sinds 1986 klantcontact specialist

Facilitair contact center TDA is al sinds 1986 gespecialiseerd in het efficiënt en kwalitatief afhandelen van multichannel klantcontact. Dit biedt u als opdrachtgever zekerheden als het gaat om ervaring, kwaliteit, pro-activiteit én innovatie. Dit gecombineerd met onze toegewijde mensen, logische processen en de modernste faciliteiten zorgen er voor dat het dienstverleningsniveau voor uw klanten hoog is terwijl de kosten voor u als opdrachtgever juist laag zijn.

De multichannel diensten van TDA bieden de mogelijkheid om uw klantcontacten bij één partij onder te brengen. Het uitbesteden van klantcontact blijft op deze wijze inzichtelijk, snel en financieel aantrekkelijk voor iedere organisatie. TDA is namelijk groot genoeg om volumes aan te kunnen, maar tegelijkertijd ook klein en flexibel om maatwerk te leveren. Hierin staat het constant leveren van kwaliteit altijd centraal, want:

"Het aanbieden van klantenservice is één ding, het aanbieden van goede service is een hele andere tak van sport."

Op welk klantcontact gebied kunnen wij uw organisatie ondersteunen?