E-mail afhandeling
TDA

Professionele klantenservice via e-mail is een belangrijke key success factor geworden voor succesvol zakendoen.
Het snel en efficiënt afhandelen van het groeiende aantal elektronische vragen is gemakkelijker uit te besteden dan u wellicht denkt.

Het speciale OTRS HelpDesk systeem van TDA maakt het mogelijk om al uw inkomend e-mailverkeer snel, efficiënt en kwalitatief af te handelen waarbij altijd het doel is om de vragen direct en volledig te beantwoorden. Het 'First time right' principe.

Klantcontact via e-mail centraal geregeld

Het centrale proces in de professionele e-mail klantenservice wordt betrouwbaar gecontroleerd, geoptimaliseerd en grotendeels geautomatiseerd. De opzet en inrichting van het OTRS HelpDesk systeem van TDA is eenvoudig in te richten op uw individuele wensen. Het systeem bevat alle functies, vanaf het operationeel management tot aan het intelligente, interactieve reageren op binnenkomende e-mailberichten.

Wilt u meer informatie ontvangen over onze E-mail handling?
Maak dan nu een afspraak met één van onze adviseurs!