Webcare
TDA

Een webcare team vormt een belangrijk onderdeel van een pro-actieve en interactieve klantenservice strategie. Wat wordt er online op alle social media kanalen over uw organisatie gezegd en geschreven?
Dit is belangrijke informatie waarmee u niet alleen de behoefte van de klant kunt signaleren, maar ook direct op kan én moet anticiperen, want "every contact matters".

Webcare leidt tot customer care

Binnen TDA heeft u de mogelijkheid om een webcare team in te zetten dat geïntegreerd is binnen uw klantenservice.
Van het oplossen van problemen, het overtreffen van klantverwachting tot het signaleren en voorkomen van issues.
TDA biedt u de mensen én systematiek om nu ook voor uw organisatie een professioneel webcare team op te richten.

Rapportages

Anticiperen op (positieve en negatieve) berichtgeving is belangrijk, maar het in kaart brengen van al deze acties is wellicht wel belangrijker. Bij TDA ontvangt u rapportages met daarin uitgebreid overzicht van alle berichten (positief en negatief) die online over uw organisatie zijn gepost en op welke wijze het webcare team hier op heeft geanticipeerd.

Wilt u meer weten over de webcare diensten van TDA?
Maak dan direct een afspraak met één van onze adviseurs!