Outbound E-mail, SMS en IVR
TDA

Outbound E-mail

E-mail marketing heeft zich in de loop van de jaren bewezen dat het een gerespecteerd en effectief communicatiemiddel is en wijkt als medium dan ook niet veel af van telefonisch klantcontact. Het is direct, persoonlijk, snel en kan u een schat aan informatie bieden over hoe de doelgroep heeft gereageerd.

(Telecommunicatie)Wet- en regelgeving

Ondanks de aangepaste (Telecommunicatie)wet- en regelgeving over het versturen van e-mailings heeft u nog steeds de mogelijkheid om e-mailmarketing professioneel in te zetten om loyaliteit en merkvoorkeur te stimuleren. TDA gaat mee met de ontwikkelingen in deze branche en is zich als specialist van de Telecommunicatiewet bewust van de mogelijkheden die e-mailmarketing vandaag de dag te bieden heeft.

Optimale klantcontactprocessen

Om een zo breed mogelijk pakket aan onze klanten aan te bieden heeft onze eigen ICT afdeling een software programma ontwikkeld dat ideaal te koppelen is aan uw andere klantcontact kanalen. Met als uiteindelijk doel om uw klantcontactprocessen zo optimaal mogelijk te laten renderen.

Outbound SMS

TDA beschikt op haar platform over een SMS-gateway. Hierdoor kunnen eenvoudig en volledig geautomatiseerd (grote aantallen) gepersonaliseerde SMS-jes worden verstuurd. Denk bijvoorbeeld aan toepassingen zoals: herinnering aan afspraken, bijeenkomsten, openstaande facturen, persoonlijke actie-, pin- of toegangscodes, etc.

Outbound SMS service

De Outbound SMS service is eenvoudig in het gebruik, kosten-effectiever en minder arbeidsintensief dan het versturen van een brief, directer en persoonlijker dan een email en ideaal in combinatie met de overige contact center diensten.

Outbound IVR

TDA biedt met haar outbound IVR toepassing, organisaties de mogelijkheid om telefonisch klantcontacten snel en efficiënt te automatiseren.

Dankzij de outbound IVR toepassing van TDA kunnen organisaties tijd en geld besparen. Uw klanten hoeven ten slotte niet altijd door een agent te woord worden gestaan.

Outbound IVR toepassing inzetten

Via de IVR toepassing kan heel snel aan een grote groep een mededeling worden gespeeld zoals bijvoorbeeld een betalingsherinnering, afspraak herinnering of calamiteitenmelding. Maar ook het aanbieden van de laatste plaatsen bij een televisieshow, of theater kunt u op deze wijze grootschalig, snel en in korte tijd aan de man brengen.

Uiteraard kan TDA de outbound IVR toepassing perfect combineren met live agents, zodat de klant wel persoonlijk contact krijgt als dat wenselijk is.

Als uw organisatie outbound IVR op de juiste manier inzet, kan dit dan ook veel kosten besparen en u de klanttevredenheid verhogen, want u levert uw klanten een extra dienst.

Wilt u meer informatie ontvangen over hoe TDA uw klantcontactprocessen zo optimaal mogelijk kan laten renderen? Neem DAN direct contact met ons op. Onze ICT adviseurs staan u graag te woord.