maatwerk oplossingen voor optimale service

Professional Services
ik ben geinteresseerd

Het ICT team van TDA is er om u te helpen uw business requirements voor klantcontact te voorzien van de meest efficiënte en effectieve technische oplossingen. Wij gebruiken maatwerk oplossingen om optimale service te verlenen in ieder contactmoment met uw klanten, want “every contact matters”.

 

Optimale klantenservice

Onze state of the art call center infrastructuur, bestaande uit de beste oplossingen die er in de markt te vinden zijn, zorgt ervoor dat de juiste middelen ingezet kunnen worden om uw klanten optimale service te verlenen. Met onze volledige IP infrastructuur, is een compleet virtueel en distributed callcenter model gecreëerd, die extreem schaalbaar en flexibel is.

Onze Contact Center Software Solutions:

Web applicaties
OTRS helpdesk
Outbound E-mail, SMS en IVR

Web applicaties voor klantcontact

Efficiënt en effectief mulitmediaal klantcontact vereist vaak integratie van veel systemen en databases. TDA beschikt over de tools, creativiteit, kennis en kunde om deze klantcontactprocessen in zowel front-, mid- als backoffice te optimaliseren. 

Met behulp van onze Adobe ColdFusion software en webservers, die wij integreren met de Teleknowledge callcenter software en OTRS HelpDesk, ontwikkelen we o.a.:

  • FAQ selfservice applicaties
  • Webforms i.c.m. e-mail respons management m.b.v. OTRS
  • Leadmanagement portals i.c.m. outbound campagnes via Teleknowledge
  • Offertecalculatie en PDF generatie
  • Call-me-back / call-me-now applicatie
  • Online sollicitatie processen
  • Outbound e-mail en SMS alerts en campagnes
  • Koppelingen met externe systemen o.b.v. (XML) webservices
  • Webportals voor realtime rapportages

OTRS Helpdesk

Elk klantverzoek is een kans om de klantrelaties op de lange termijn te versterken. Maar dit is alleen mogelijk onder de juiste omstandigheden.

OTRS als software voor klantenbeheer creëert die voorwaarden. Inkomende tickets worden onmiddellijk geclassificeerd en toegewezen aan de juiste afdeling, zodat vragen precies eindigen waar ze thuishoren. Het resultaat: snellere verwerking en tijdwinst.

Dankzij het geïntegreerde escalatiebeheersysteem behoren bovendien verloren klantenvragen tot het verleden. Herinneringen, reactietijden en oplossingstijden kunnen allemaal individueel worden geconfigureerd. Met OTRS kunnen processen volgens uw behoeften in uw bedrijf worden geïntegreerd.

Webbased open source software

De OTRS HelpDesk is een volledig webbased open source software systeem voor het beheer van een breed scala van business processen; van helpdesk tot Support Center tot IT Service Management voor iedere organisatie met klantcontact. Gebaseerd op een reeks van functies rondom een ‘ticket’, is OTRS gebouwd voor support, verkoop, pre-sales, facturatie, interne IT-ondersteuning en vele andere afdelingen om snel en verantwoord te reageren op inkomende vragen via telefoon en email.

Uw eigendom zonder licentiekosten

TDA heeft veel ervaring met OTRS en heeft in de loop der jaren al vele helpdesk implementaties gedaan. Door de open source formule zijn er geen licentiekosten aan verbonden. Hierdoor kan TDA eenvoudig en tegen zeer geringe kosten ook uw interne tweede lijn of backoffice integreren.

Tevens kan TDA u als klant de unieke garantie geven dat het complete systeem en alle informatie uw eigendom blijft wanneer onze wegen zich mochten scheiden. Het complete systeem (hardware en software) wordt aan u overgedragen.

Outbound E-mail en SMS

Outbound E-mail

Uiteraard versturen wij voor u vooraf een email aan uw doelgroep of bevestigen wij zaken uit uw naam via email na een telefoontje.

Outbound SMS

TDA beschikt op haar platform over een SMS-gateway. Hierdoor kunnen eenvoudig en volledig geautomatiseerd (grote aantallen) gepersonaliseerde SMS-jes worden verstuurd. Denk bijvoorbeeld aan toepassingen zoals: herinnering aan afspraken, bijeenkomsten, openstaande facturen, persoonlijke actie-, pin- of toegangscodes, etc.

De Outbound SMS service is eenvoudig in het gebruik, kosten-effectiever en minder arbeidsintensief dan het versturen van een brief, directer en persoonlijker dan een email en ideaal in combinatie met de overige contact center diensten.

Outbound IVR

TDA biedt met haar outbound IVR toepassing, organisaties de mogelijkheid om telefonisch klantcontacten snel en efficiënt te automatiseren.

Dankzij de outbound IVR toepassing van TDA kunnen organisaties tijd en geld besparen. Uw klanten hoeven ten slotte niet altijd door een agent te woord worden gestaan.

TDA: al meer dan 35 jaar specialist in klantcontact

35

Kantoor Almere

Wisselweg 33

1314 CB  ALMERE

0888-800 800

Kantoor Leiden

Herengracht 48

2312 LE  LEIDEN

0888-800 801