Web applicaties
TDA

Efficiënt en effectief mulitmediaal klantcontact vereist vaak integratie van veel systemen en databases.
TDA beschikt over de tools, creativiteit, kennis en kunde om deze klantcontactprocessen in zowel front-, mid- als backoffice te optimaliseren.

Met behulp van onze Adobe ColdFusion software en webservers, die wij integreren met de Teleknowledge callcenter software en OTRS HelpDesk, ontwikkelen we o.a.:

  • FAQ selfservice applicaties
  • Webforms i.c.m. e-mail respons management m.b.v. OTRS
  • Leadmanagement portals i.c.m. outbound campagnes via Teleknowledge
  • Offertecalculatie en PDF generatie
  • Call-me-back / call-me-now applicatie
  • Online sollicitatie processen
  • Outbound e-mail en SMS alerts en campagnes
  • Koppelingen met externe systemen o.b.v. (XML) webservices
  • Webportals voor realtime rapportages

Wilt u meer informatie ontvangen over de TDA web applications voor uw klantcontact?
Neem direct contact met ons op. Onze ICT adviseurs staan u graag te woord.