OTRS helpdesk!
TDA

Krijgt u veel e-mails (30+ per dag) en wilt u deze beantwoorden met een team van agents binnen uw contact center?
Krijgt uw helpdesk telefoontjes en wilt u deze vastleggen en rapporteren? OTRS maakt dat mogelijk.

Webbased open source software

De OTRS HelpDesk is een volledig webbased open source software systeem voor het beheer van een breed scala van business processen; van helpdesk tot Support Center tot IT Service Management voor iedere organisatie met klantcontact. Gebaseerd op een reeks van functies rondom een 'ticket', is OTRS gebouwd voor support, verkoop, pre-sales, facturatie, interne IT-ondersteuning en vele andere afdelingen om snel en verantwoord te reageren op inkomende vragen via telefoon en email.

Uw eigendom zonder licentiekosten

TDA heeft veel ervaring met OTRS en heeft in de loop der jaren al vele helpdesk implementaties gedaan. Door de open source formule zijn er geen licentiekosten aan verbonden. Hierdoor kan TDA eenvoudig en tegen zeer geringe kosten ook uw interne tweede lijn of backoffice integreren.

Tevens kan TDA u als klant de unieke garantie geven dat het complete systeem en alle informatie uw eigendom blijft wanneer onze wegen zich mochten scheiden. Het complete systeem (hardware en software) wordt aan u overgedragen.

Wilt u meer informatie ontvangen over de OTRS klantcontact helpdesk?
Neem dan direct contact met ons op. Onze ICT adviseurs staan u graag vrijblijvend te woord.