Advies en Training
TDA

Advies & Consultancy

Door de jarenlange ervaring van TDA, worden wij veelvuldig gevraagd om organisaties te adviseren en begeleiden bij de inrichting, optimalisatie en uitvoering van alle klantcontact processen. Tevens kan men zelf voor het reorganiseren van contact center of klantenservice afdeling bij TDA terecht. Een Quick Scan is een activiteit die men, zonder hoge kosten, precies vertelt waar de verbetermogelijkheden binnen de organisatie liggen.

TDA adviseert organisaties op het gebied van:

  • Trainen en opleiden van agents en management
  • Het compleet opzetten van een contact center
  • Vernieuwen van rapportagemethodieken
  • Recruitment van contact center medewerkers, agents & management
  • Opnieuw inrichten van processen op het gebied van telefonie en e-mail

Contact Center Trainingen

Goed klantcontact vraagt om goed opgeleide en goed getrainde contact center medewerkers. In ons eigen callcenter is dat goed geregeld.
Zo biedt TDA haar agents de mogelijkheid om een MBO3 vakdiploma te behalen en zijn zij allen in het bezit van het startercertificaat Customer Service 3.

SECC gecertificeerde opleiders

Maar TDA heeft daarnaast ook Stichting Exameninstituut Contact Centers (SECC) gecertificeerde opleiders in dienst die zowel onze eigen als ook uw contactcenter mensen kunnen opleiden. Afhankelijk van de opleidingsbehoefte van uw mensen stellen wij graag een opleidingsplan voor én met u op.

De diverse ervaringen die wij in onze dagelijkse praktijk als contact center hebben opgedaan, spelen uiteraard een belangrijke rol bij de feitelijke invulling van onze trainingen. Onze trainingen zijn dan ook altijd bedrijfsgericht en kennen een grote mate van directe toepasbaarheid.

Wilt u meer informatie ontvangen over de TDA trainingsmogelijkheden?
Neem dan direct contact met ons op. Onze adviseurs staan u graag vrijblijvend te woord.