Missie, Visie en Kernwaarden
TDA

De missie van TDA:

TDA staat voor kwaliteit, in alles wat wij doen!
Dit realiseren we door onze medewerkers naar een hoger professioneel peil te trekken en, samen met de klant, gezamenlijk een voorbeeld te zijn voor de contact center branche.
Dit doen wij door o.a. kwalitatief klantcontact te bieden, advies te geven, regelmatig te overleggen, de branche op de voet te volgen en ons klantcontact uit te voeren volgens de (Telecommunicatie)wet-en regelgeving.

 

De visie van TDA:

TDA ziet het belang van goed klantcontact elke dag weer in. Helemaal nu we leven in een tijd waarin de consument steeds mondiger is geworden en meningen, slechte ervaringen en klachten breeduit worden uitgemeten en gedeeld via de verschillende social media kanalen. Gelukkig krijgen ook steeds meer organisaties het besef dat een gedegen klantenservice een must is.

TDA wil, door kwalitatief klantcontact te bieden aan de klanten van onze klanten, met onze kennis en kunde advies te geven aan organisaties en hun (inhouse) klantenservice, door ons blijvend sterk te maken voor de contact center branche, en door te investeren in onze medewerkers, een bijdrage te leveren aan de contact center branche en het klantcontact van nu en de toekomst.

Zonder klanten geen organisaties, dus “every contact matters!”

 

De kernwaarden van TDA

Bij TDA staan drie kernwaarden centraal:

Stijl:
  • Bij TDA hebben we respect voor de menselijke waarden
  • We voeren onze gesprekken met flair
  • We zijn een no-nonsense organisatie
  • Onze communicatie is altijd open en direct
Focus:
  • Bij TDA staat de klant altijd centraal
  • Het behalen van resultaat is onze absolute drijfveer
  • We leveren kwaliteit in alles wat wij doen
  • Bij TDA "every contact matters"
  • Wij geloven in het "First time right" principe
Houding:
  • Steeds gericht op ondernemerschap
  • We werken vernieuwend
  • We zijn een enthousiaste organisatie met enthousiaste mensen
  • We gaan daadkrachtig te werk