Medewerkers van TDA
TDA

Wij willen u graag een aantal van onze medewerkers voorstellen:

Peter van Beugen

Directeur TDA

Peter van Beugen is sinds de oprichting in januari 1986 één van de gezichten van TDA.

Ik ben al lang werkzaam in de contact center branche en in deze branche is er ‘never a dull moment’. Klantcontact, en de manier waarop deze wordt uitgevoerd, is constant in beweging. Niet alleen door de steeds veranderende wet- en regelgeving, maar ook door de verandering op het gebied van social media, de consumenten en de technieken. Bij TDA volgen we deze ontwikkelingen op de voet, zodat we onze klanten de klantenservice van de toekomst kunnen bieden.
Maar de manier van klantcontact mag dan wel veranderd zijn, de basis is altijd onveranderd gebleven. Service verlenen is het codewoord. En bij TDA doen we dit met passie, enthousiasme, kennis en kunde!”

Robert Trots

Sales Manager

Robert Trots is sinds 2005 werkzaam bij TDA als Sales Manager en heeft veel ervaring in zowel de commerciële, charitatieve als de publieke sector.

“Als Sales Manager ben ik verantwoordelijk voor bestaande en nieuwe relaties van TDA op het gebied van effectief en beheersbaar klantcontact. Ik focus me in het verkoopproces op de wensen en eisen van de klant, en de klant van de klant, om vervolgens een brug te slaan naar rendabele oplossingsmogelijkheden. Iets wat ik nog steeds met veel plezier doe.”

 

Renata Eelman

Project Manager

Renata Eelman is sinds september 1996 werkzaam bij TDA. Ze is begonnen als agent, is daarna werkzaam geweest als teamcoach en is sinds maart 2007 werkzaam als Project Manager.

“Als Project Manager heb ik te maken met veel verschillende klanten die allemaal hun eigen wensen en ideeën hebben over de invulling van hun campagnes en projecten. Deze wensen en ideeën tot een goed resultaat brengen maakt mijn werk erg leuk en veelzijdig.

Maar ook de variatie, de diversiteit van de campagnes, de uitdaging aan gaan om keer op keer successen te boeken en het, in teamverband, waar maken van wensen en verwachtingen van onze klanten, zorgt er voor dat werken bij TDA leuk blijft.”

Renata is in januari 2013 door de Directie uitgeroepen tot "Medewerker van het jaar 2012" vanwege haar bijzondere inzet voor de klanten van TDA en voor haar manier van werken.

Bas van de Weijer

Project Manager

Bas van de Weijer is sinds oktober 2004 werkzaam bij TDA. Hij is begonnen als Supervisor maar stroomde als snel door naar de functie van Project Manager.

“Ik ben bij TDA gestart als Supervisor, maar binnen enkele weken kon ik al doorstromen naar de functie van Project Manager. Dat was een uitdaging die ik met beide handen heb aangepakt en een functie die ik nog steeds met veel plezier uitoefen. Het leukste aan mijn werk is de veelzijdigheid.

We hebben te maken met verschillende klanten, die allen hun eigen wensen en eisen hebben. Het is dan leuk om je klanten nét dat beetje extra te kunnen bieden, zoals bijvoorbeeld een rapportage voor ze maken, snel een wijziging doorvoeren of meedenken met een idee of probleem. Hierdoor blijft de samenwerking prettig.”

Linda Hagemann

Contact Center Manager

Linda Hagemann is sinds 1995 werkzaam bij TDA. Zij is begonnen als outbound agent, in 1996 is ze inbound gaan doen en daarna doorgegroeid naar de functie van supervisor. Sinds 1 oktober 2006 bekleedt zij de functie van Contact Center Manager.

"Ik hou van de dynamiek van TDA. Als Contact Center Manager moet ik soms snel schakelen. Ik houd daarom nauw contact met alle andere afdelingen, zoals Sales, PM en HR. Ik monitor wat er gebeurt op de projecten, zorg ervoor dat capaciteit en behoefte in balans zijn, stuur de teamcoaches aan en plan de juiste agents in op de juiste plek. Dat alles om er voor te zorgen dat we aan alle wensen en eisen van al onze klanten tegemoet kunnen komen. Geen dag is hetzelfde en juist dat houdt me scherp en gemotiveerd, waardoor ik na al die jaren nog steeds met plezier naar mijn werk ga."

 

TDA’s contact center medewerkers

De contact center medewerkers van TDA zijn een weerspiegeling van de maatschappij. We werken met mensen uit verschillende leeftijdsgroepen, mannen en vrouwen en mensen uit verschillende culturen. Maar vier dingen hebben onze medewerkers met elkaar gemeen:

  1. Ze hebben passie voor hun werk
  2. Ze zijn gemotiveerd
  3. Ze beschikken over de juiste kennis
  4. Ze hebben plezier in het werk dat zij doen

Dat is gelijk ook de kracht van TDA! Want met een gemotiveerd, loyaal en hecht team kunnen we de kwaliteit leveren en waarborgen die onze klanten van ons verwachten.

Bij TDA zit kwalitatief klantcontact diepgeworteld!