Over TDA
TDA

Al vanaf 1986 is TDA een toonaangevend facilitair contact center dat zich richt op kwalitatief klantcontact in de breedste zin van het woord. "Every contact matters", dat is de filosofie van TDA. Wij richten ons onder andere op het op een professionele wijze inrichten en afhandelen van klantcontactprocessen zoals: telefoon-, web-, e-mail-, sms en social media verkeer. Hierin staat het leveren van kwaliteit altijd voorop.

Wij kunnen onze diensten onderverdelen in de volgende vakgebieden:

Het TDA team

Meedenken, elkaar sterker maken en samen verantwoordelijkheden dragen zijn de drijfveren van het TDA team. Dit zijn in totaal 160 medewerkers die verdeeld zijn over drie vestigingen in Almere, Leiden en Utrecht. Zij werken gezamenlijk in een heldere, open structuur aan de communicatie met de klanten van haar opdrachtgevers en doen dat vanuit een gezonde, no-nonsense gedachte.

Download hier onze factsheets:

Download hier onze Algemene Voorwaarden

TDA is WFT-gecertificeerd

(AFM registratie: 12040644)