TDA in de media
TDA

TDA in de media

Beste Contact Center Managers,

Het lijkt mij een heel goed idee als jullie vandaag eens met wat mensen kijken naar de processen, de werkwijze en de doelstellingen.

De nieuwe Outbound IVR-toepassing die facilitair contactcenter TDA in maart van dit jaar lanceerde, wordt nog niet omarmd. De markt staat er momenteel niet voor open, blijkt uit navraag.

Wat is er allemaal met je gebeurd op gezondheidsvlak Cokky?
Eind februari dit jaar kreeg ik (een dag voordat ik op vakantie naar Bali zou gaan) een beroerte. Een hersenbloeding, terwijl ik op bezoek was bij een klant. Het grote geluk dat ik heb gehad was dat mijn collega Linda Hagemann op dat moment voor de tweede keer merkte dat het niet goed ging en dat ik gekke dingen zei.

Per 1 januari 2014 verhuizen de eigenaren, Peter van Beugen en Cokky Weyschedé Bosman, met hun facilitaire contact center Telecom Direct Almere (TDA) naar een nieuwe locatie in Almere-Stad. Na 28 jaar hun vestiging te hebben gehad in Almere-Haven is het tijd voor een nieuwe en modernere omgeving.