Multichannel Diensten
TDA

De multichannel diensten van TDA bieden de mogelijkheid om uw klantcontacten bij één partij onder te brengen. Het uitbesteden van klantcontact blijft op deze wijze inzichtelijk, snel en financieel aantrekkelijk voor iedere organisatie. TDA is namelijk groot genoeg om volumes aan te kunnen, maar tegelijkertijd ook klein en flexibel om maatwerk te leveren. Hierin staat het constant leveren van kwaliteit altijd centraal, want:

Het aanbieden van klantenservice is één ding, het aanbieden van goede service is een hele andere tak van sport.

TDA kan uw organisatie op de volgende gebieden ondersteunen:

Multichannel Contact Center Diensten, zoals:

  • Inbound
  • Outbound
  • Webcare
  • E-mail afhandeling
  • Debiteurenbeheer
  • Financieel klantcontact (WFT)

Overige diensten, zoals:

  • Professional services en Software solutions
  • Web applicaties
  • OTRS helpdesk
  • Outbound E-mail, SMS en IVR
  • Advies en training
  • Credit- en Interim Management

Wilt u meer weten over de mogelijkheden van het inzetten van multichannel diensten voor uw organisatie?
Neem dan contact op met een van onze adviseurs, ze staan u graag vrijblijvend te woord.