Webwinkels
TDA

In het eerste half jaar van 2013 is het aantal online kopers gegroeid naar 11,1 miljoen. In dezelfde periode van 2012 waren dit nog 10,8 miljoen online kopers*. Onderzoek toont aan dat het ontbreken van een klantenservice een van de belangrijkste redenen is om af te haken in het online bestelproces. De kansen om klanten te winnen met een goede service zijn voor webwinkels dan ook groter dan ooit.

Snelheid, gemak en flexibiliteit

Sinds de opkomst van online shopping is TDA betrokken bij deze branche waarin snelheid, gemak en flexibiliteit centraal staan. De medewerkers van TDA zijn in staat om alle vragen van de klanten, onder andere per telefoon en e-mail, te beantwoorden. Uiteraard wordt er geen mogelijkheid voor up- en cross-sell onbenut gelaten.

Een bewijs hiervoor is dat TDA in 2009, in de top drie is geëindigd van de Nationale Contact Center Awards in de categorie Sales, samen met onze opdrachtgever Marktplaats.nl.

Een professionele en kwalitatieve klantenservice

TDA biedt u een professionele en kwalitatieve klantenservice. Dit betekent dat onze medewerkers alle vragen van uw klanten, onder andere per telefoon en e-mail, direct beantwoorden. Te denken valt onder andere aan:

  • Pre sales en sales (oriëntatie, aannemen van bestellingen e.d.)
  • After sales (klachten, facturatie, retouren e.d.)
  • Logistiek (track en trace)

Startende en doorgroeiende webwinkels

Voor de startende én de doorgroeiende webwinkelier heeft TDA speciale webwinkel klantenservicepakketten geïntroduceerd. Het inrichten van een professionele klantenservice is nu ook voor deze ondernemers gemakkelijker dan ooit.

Heeft uw webwinkel behoefte aan klantenservice ondersteuning?
Neem dan direct contact met ons op. Onze adviseurs staan u graag vrijblijvend te woord.

* Bron: www.thuiswinkel.org