MKB
TDA

TDA is in 1986 als outbound organisatie, puur gericht op de zakelijke markt, begonnen. Onze jarenlange ervaring biedt dan ook een scala aan mogelijkheden op het gebied van advies en ondersteuning voor alle (telefonische) MKB campagnes.

De mogelijkheden zijn eindeloos

De mogelijkheden voor de MKB sector op het gebied van customer contact zijn eindeloos. Klantbehoud en retentie zijn bijvoorbeeld al twee belangrijke zaken die veel aandacht vragen.

Effectief afspraken genereren

Daarnaast is het genereren van kwalitatief hoogwaardige afspraken een van de belangrijkste vormen van dienstverlening die wij momenteel inzetten voor onze opdrachtgevers. Door deze afspraken in te plannen middels een door ons zelf ontwikkeld innovatieve webbased agenda applicatie, worden de gegenereerde afspraken op een zeer effectieve wijze verwerkt.

De klantenservice van TDA biedt ook voor het MKB ongekende groeimogelijkheden.

Wilt u meer informatie over onze expertise binnen de MKB sector?
Neem dan direct contact met ons op. Onze adviseurs staan u graag vrijblijvend te woord.