ICT en Telecom
TDA

In de ICT & Telecom branche volgen innovaties zich in een snel tempo op. TDA beschikt over een eigen ICT ontwikkelingsteam waardoor wij, als geen ander, in staat zijn om mee te groeien en te anticiperen op deze ontwikkelingen. We hebben immers de kennis en ervaring al in huis.

Door deze pro-actieve houding komt TDA niet alleen tegemoet aan de wensen en eisen van haar opdrachtgever, maar kunnen wij ook juist effectief en efficiënt anticiperen op de wensen van de consument.

Contact center diensten en software solutions

Binnen onze contact center diensten voor deze branches zijn retentie, klantenservice, (technische) helpdesk en sales (cross- en upsell) de belangrijkste factoren die centraal staan. Daarnaast is onze kennis op het gebied van software solutions zo ontzettend breed, waardoor wij functionele en technische wensen van opdrachtgevers snel en efficiënt kunnen implementeren in de klantcontactprocessen.

Wilt u meer informatie over onze expertise binnen de ICT & Telecom sector?
Neem dan direct contact met ons op. Onze ICT adviseurs staan u graag vrijblijvend te woord.