Energie
TDA

Binnen de energie branche staan vooral duurzaamheid en klantenwerving en behoud centraal.
Voor de diverse energie leveranciers waar TDA de afgelopen jaren voor heeft mogen werken stonden dan ook vooral retentie, klanttevredenheid en service centraal.

Maatwerk

TDA is in staat om processen van A tot Z in te richten. Zo kunnen we leads genereren, deze leads converteren tot offerteaanvragen, kunnen we vervolgens de offertemodule inrichten en deze offertes digitaal en fysiek versturen. Tot slot kunnen we de offertes natuurlijk opvolgen om tot contract te converteren.

Telecommunicatiewet

Het bieden van service en kwaliteit op het gebied van klantcontact zijn door de aangepaste Telecommunicatiewet zeker in deze branche nog belangrijker dan ooit. TDA heeft zich als een van de weinige facilitaire callcenters gespecialiseerd in de Telecommunicatiewet en levert dan ook aan diverse energiemaatschappijen advies op dit gebied.

Wilt u meer informatie over onze expertise binnen de energie sector.
Neem dan direct contact met ons op. Onze adviseurs staan u graag vrijblijvend te woord.